יום שבת, 15 בינואר 2011

L'ORÉAL PARIS משיקה את PURE ZONE CHRONO - סדרה לניקוי עור שמן עם נקודות שחורות ופצעונים

4

עור פנים שמן מאופיין בעודף חלב והצטברות זיהומים. בעקבות שינויים הורמונאליים, פעילות בלוטות החלב מוגברת ומופיעות נקודות שחורות ולעיתים גם פצעונים.
לוריאל פריז פיתחה את סדרת פיור זון כרונו לטיפול בעור שמן, נקודות שחורות ופצעונים, המכילה חומצה סליצילית בריכוז מקסימאלי של 2% - רכיב פעיל המסייע בניקוי עמוק ועוצמתי ובהפחתת פצעונים ופגמים.

הסדרה כוללת 3 מוצרים לניקוי וטיפול בנקודות שחורות ופצעונים ונטרול הברק בעור הפנים:

קרם גרגירים לניקוי עמוק של הנקבוביות
מסייע בנטרול מראה פנים מבריק, הסרת נקודות שחורות ופצעונים. הפורמולה האינטנסיבית משלבת: חומצה סליצילית בריכוז מקסימאלי של 2% למניעת הופעת נקודות שחורות ופצעונים ומסייעת בפעולה יעילה נגדם; שילוב ייחודי של כדוריות גרגרים ב-3 גדלים שונים לטיהור הנקבוביות, להסרת הלכלוך ולניקוי עמוק של פני העור וריכוז גבוה של מנטול לתחושת קרירות מיידית ולרענון העור (מחיר: 74.99 ₪, תכולה: 150 מ"ל).

ג'ל רחצה לטיהור עמוק עם מברשת "Clean- Pod" מסיליקון
מסייע בניקוי כל נקבובית ונקבובית ומסיר לכלוך יותר מאשר מוצר ניקוי רגיל. מברשת ה- "Clean-pod" (קלין פוד) גמישה ורכה וניתנת לאחיזה בין האצבעות, תוך שימוש יעיל וקל. מורכבת מ-500 קצוות הנצמדים לתווי הפנים ומעניקים עיסוי עדין המנקה את כל הנקבוביות בעור, גם את האזורים הקשים, לדוגמה צידי האף. הקצוות מעצימים את היכולות של נוסחת הניקוי ומסייעים בהסרה יעילה של הלכלוך. הנוסחה מכילה חומצה סליצילית בריכוז 2% (מחיר: 74.99 ₪, תכולה: 150 מ"ל).

מי פנים בתוספת אבץ למראה מאט
מסייע בנטרול מראה פנים מבריק, ניקוי נקבוביות ובטיפול נגד פצעונים. הפורמולה האינטנסיבית משלבת ריכוז מקסימאלי של חומצה סליצילית בריכוז 2% ואבץ G לספיחת עודפי הפרשת הסבום. מרקם רענן, המותיר את העור בתחושה חלקה ומראה מאט (מחיר: 74.99 ₪, תכולה: 200 מ"ל).

שימו לב: במהלך חודש ינואר 2011 מוצרי סדרת פיור זון כרונו יימכרו ב- 44.99 ₪ במקום 74.99 ₪ !!!
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails