יום שבת, 5 ביוני 2010

גרלן – הצצה נוספת לקולקציית סתיו 2010

אמנם גווני הצלליות בקולקציית הסתיו/חורף של גרלן לשנת 2010 אינם חריגים במיוחד, אבל הדרך בה הם הורכבו יחדיו ומוצגים בפלטות היפייפיות, גורמות לי להזיל ריר עליהן.

הצלליות, המגיעות בפלטות של 6 גוונים - בעיקר אפורים וחומים – עם גוון מרכזי אחד בולט ושונה, גורמות לי לייחל לכך שהסתיו כבר יגיע במהרה... אגב, גם הפורמולה של הצלליות חודשה והיא כעת מועשרת באבקת אבני מונסטון (אבן ירח), המעניקה להן מעין השתקפות בגוון כסוף-כחלחל, ממש כמו של הירח.

GUERLAIN CE 253

כמו שסיפרתי בפוסט הקודם, הפלטות מגיעות באריזות המהוות סיפור שלם בפני עצמן. דוגמת הסורג המתכתי המופיעה עליהן עוצבה, כאמור, על-ידי אינדיה מאדבי – מעצבת המחזיקה בכיסה פרסים רבים שצברה במשך השנים, על עבודותיה המרשימות. מאדבי שהתגוררה במדינות שונות כמו ארה"ב, גרמניה, בריטניה וצרפת, מגיעה ממשפחה איראנית ממוצא מצרי.

הפלטות מגיעות בארבעה שילובים שונים (CHAMPS ELYSEES, PASSY, SEVRES ו- VENDOME), כשבתוך כל אחת מהן ניתן למצוא מראה הנפתחת לצד אחד של הפלטה ומברשת דו-צדדית. בקיצור, ממש אלגנטיות לשמה!

CHAMPS-ELYSEES

PASSY

SEVRES

VENDOME

בקולקציה, שתעלה על המדפים במהלך חודש אוגוסט 2010, ניתן יהיה למצוא בנוסף סומק חדש, ארבעה גוונים חדשים של השפתון בסדרת Rouge G De Guerlain, שלושה גוונים של הגלוס בסדרת KissKiss ומייקאפ חדש - Lingerie De Peau.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails