יום חמישי, 17 ביוני 2010

בית Jaguar משיק בושם חדש לגבר: Jaguar Vision - ניחוח היוקרה המודרנית

בית הבישום Jaguar מרחיב את מגוון הניחוחות הייחודי לו, עם השקת ניחוח חדש לגברים, בהשראת שפת העיצוב המודרנית של רכבי "יגואר" - Jaguar Vision.

jaguar_vision_0011

מאז שנת 1953, הגדיר Jaguar לא רק את קטגוריית רכבי היוקרה, אלא גם את המשמעות של להיות מותג יוקרה עכשווי. השקת הרכב החדש השנה- XJ, היוותה המצאה מחודשת מלאת תעוזה של מכונית ה- Saloon הספורטיבית והאייקונית שהייתה התגלמות היוקרה, השקילות, הזריזות והאלגנטיות. אותן התכונות הללו, הן שהגדירו את המכונית המקורית משנת 1968 ופורשו מחדש עבור המאה העשרים ואחת.

jaguar-xj-2010-live-premiere-elle-mcpherson-img_13 Jaguar XJ 2010 (בשביל האווירה…)

איכות העיצוב הנועז והחדש הזה, האיזון המודרני בין הפונקציונאליות לפיתוי, הדינמיות והעל-זמניות, הפשטות והתחכום, הינם אותן תכונות שהיוו את ההשראה ליצירת הבושם החדש לגבר - Jaguar Vision - ניחוח אשר נוצר עבור דור חדש של גברים שמייחסים חשיבות רבה למודרניות אבסולוטית בבשמים שלהם.

Jaguar Vision מפרש מחדש את הניחוח העצי הקלאסי, תוך שמירה על הרוח החיה של הניחוח – איכות פורצת גבולות. הבשמית הצעירה אמנדין מארי (Amandine Marie), יצרה ניחוח גברי ומודרני במיוחד: הדרי-עצי-ענברי, שבאופן מיידי ממריץ ומגרה את האנרגיה והחיוניות. Jaguar Vision ממציא מחדש את הניחוח הגברי הקלאסי ופונה, הן אל מביני העניין בניחוחות המחפשים משהו חדש, והן אל גברים צעירים המגלים לראשונה את עולם הניחוחות היוקרתיים.

התו העליון של Jaguar Vision הינו מפל נועז של תווי הדרים מעקצצים: אשכולית, לימונים ופומלה, מועשרים באנרגיה על ידי בריזה מפולפלת של הל, ויחד מספקים תו של "קריאת השכמה".
תו הלב חושף ניואנס חמים של ארז לבן ופצ'ולי מפתה.
הניחוח מתפתל בנינוחות אל עבר בסיס יוקרתי של ענבר אפור, פולי טונקה, מסק והסיסם ברזילאי (Brazilian Rosewood), המחוזקים בעדנה של ארומת תפוחים.

הניחוח של Jaguar Vision הינו מסעיר, מפתה ומורכב. זהו אותו גילום דינאמי של מודרניות, אלגנטיות וחושניות המזכירים את רכבי "יגואר". Jaguar Vision הינו ניחוח שגם הגברים וגם הנשים לא יכולים לעמוד בפניו. הוא מגלם את האידיאל, שבושם אמור לא רק להחמיא לאופיו של המשתמש בו, אלא גם מהווה סממן מרומז לטעמם המובחר.

jaguar vision edt

בקבוק הזכוכית הנקי והדינאמי של Jaguar Vision מבטא את המודרניות העל-זמנית ואת איכותו של הניחוח. צורתו הנועזת והשקופה שואבת השראה מרעיונות ה"אובייקטיביות החדשה", אשר חוללה מהפכה ארכיטקטונית בתחילת המאה שעברה (בארצות דוברות אנגלית הסגנון מכונה "International Style"). הוא מוגדר על ידי קווי המתאר היפים והפונקציונאליים שלו, פרופורציות מושלמות וחושניות חדה. הוא מגלם את האסטטיקה החכמה של המודרניזם יחד עם הפיתוי והחמימות האופייניים ל- Jaguar.

בקבוק הזכוכית של Jaguar Vision מיוצר בידי אחד מיצרני הזכוכית המובילים באירופה (Heinz-Glas). פקק המתכת המרובע מהווה את המלבן המושלם עם גוף הזכוכית של הבקבוק. הפשטות בצורתה היפה ביותר. בקבוק הזכוכית של ה- EDT 100 מ"ל, שוקל מעל 500 גרם ומצויד בכל התכונות שהופכים אותו לפריט של אספנים.

מחיר Jaguar Vision לגבר: 179 ₪ ל-100 מ"ל EDT.

ניתן להשיג בפרפומריות המובחרות ובחנויות הכלבו ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails