יום רביעי, 30 ביוני 2010

המהפכה הכפולה של JUVENA

טיפוח יופייה של האישה היווה מושא וחזון למותג JUVENA מזה למעלה מ-50 שנה, במהלכן השקיעה החברה במחקרים אינטנסיבים שהובילו ליצירת מוצרי טיפוח חדשניים.

JUVENA_MasterCream_Mood (3)

בימים אלו, משיקה Juvena את The New JUVENA - המהפיכה הכפולה: 2 טכנולוגיות ייחודיות פורצות דרך בכל מוצרי הטיפוח לעור הפנים המחודשים של המותג: SkinNova Technology and a special peptide ליצירת עור רענן, עור חדש.

SkinNova SC Technology: טכנולוגיות התומכות בפעילות הטבעית של ייצור תאי ה- Stem Cellsהמקור לעור רענן, עור חדש ומגנות על פוטנציאל התחדשות התאים בעורינו. טכנולוגיות חדשניות אלו הינן עמוד השדרה לזהותו החדשה של המותג ולכן משתלבות בכל מוצרי הטיפוח לפנים.

הסוד ב- SkinNova SC Technology הוא שילוב של שני רעיונות מבריקים: Technology Skin Nova ופפטידים השומרים על הפעילות הטבעית העצמית של תאי ה-stem cells. ד"ר סוואן גולה, ראש מחקר ופיתוח של JUVENA, מסביר: "בזמן שה- SkinNova Technology יוצרת את הסביבה האידיאלית לתאים להתחדש, הפפטידים המיוחדים תומכים בפוטינציאל ההתחדשות העצמי של תאי ה- stem cells, הנמצאים באופן טבעי בעורנו. שילוב זה של SkinNova SC Technology, הוא המפתח לשמירה וליצירה של עור רענן, עור חדש בכל גיל ומאפשר הגנה על תהליך ההתחדשות הטבעי של העור".

image004 ד"ר סוואן גולה

MasterCream - יותר מקריאת השכמה לעור:
MasterCream הינו המוצר הראשון מ- JUVENA המכיל בתפיסת טיפוח העור לא רק את תאי העור, אלא גם את תאי ה- stem cells הטבעיים בעור, שהם המקור לעור רענן, עור חדש. "עור צעיר היווה מודל חיקוי לפיתוח של MasterCream", אומר סוואן גולה. "העור מתקן את עצמו ומייצר את כל צרכיו לעור יפה, חלק, מיוצב ורענן". לאורך השנים, יצירת מולקולות המכילות אינפורמציה פוחתת ומכיוון שמולקולות אלו משפיעות על פעילות התאים בכל השכבות מתדרדרת איכות סביבת התאים הטבעית. כמו כן, מספר תאי ה- stem cells עם יכולת הטרנספורמציה יורדת וכך נפגמת צפיפות, גמישות ויציבות העור ונוצרים קמטים וקמטוטים בולטים. ה- MasterCream פועל נגד מפגעים אלו ומותיר עור רענן, עור חדש מבפנים בעזרת SkinNova SC Technology, היוצרת תנאים אידיאלים לכך.

juvena_mastercream 

מהיום, התגליות הטכנולוגיות האלו משתלבות בכל מוצרי הטיפוח לפנים של JUVENA, אולם ה- MasterCream, הוא מכלול כל ההישגים של Juvena - הוא מכיל את כל המרכיבים הפעילים נגד הזדקנות העור.
MasterCream מוגש בצנצנת בעיצוב מודרני בשילוב אלמנטים מההיסטוריה של JUVENA. זכוכית מקושטת בעלת חריצים וטבעת מוזהבת המדגישה את תחושת היוקרתיות ברגע השימוש.

מחיר: 995 ש"ח ל- 75 מ"ל.
את מוצרי Juvena ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם והניו פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails