יום חמישי, 10 ביוני 2010

ד"ר דב קליין פותח רשת ספא על החוף ב…איטליה

ד"ר דב קליין, מומחה לרפואה כירורגית, פותח בימים אלו בשיתוף עם חברת הרכב הבינלאומית "יגואר", רשת ספא יוקרתית וייחודית על חוף הים האיטלקי. הרשת תכלול 15 סניפים ברחבי איטליה בהשקעה הנאמדת בכ-2 מיליון יורו.

IMG_3055 ד"ר דב קליין

הספא הראשון, שיפתח תחת השם "SPA ON THE BEACH" (ספא על החוף), יחל את פעילותו בסוף חודש יוני ב"פורטו רוטנדו" שבאיטליה. 14 הסניפים הנוספים שעתידים להיפתח לאורך חופי איטליה, יושקו עד חודש נובמבר השנה.

מדובר בקונספט חדשני וייחודי מסוגו של ספא על המים, שיכלול חופשה המשלבת מנוחה לצד טיפולים מיוחדים, בין מבקרי המקום נמנים אנשי אצולת איטליה וחברי העשירון העליון.

שמה של רשת הספא - "ספא על חוף" - מעיד על הקונספט הייחודי שלו. בספא יוצעו למבקרי המקום טיפולים שונים בתחום הזנת העור, הגנה מהשמש, טיפולי פנים ועוד. כל הטיפולים יתבצעו על חוף הים באמצעות מטפלים מוסמכים, שעברו הכשרה מיוחדת של ביה"ס לטיפולים רפואיים וקוסמטיים של ד"ר קליין. בנוסף, קו המוצרים שהושק לפני שנה באיטליה, יהווה את הבסיס לטיפולים במקום. קו זה כולל בין היתר: מוצרי סרום, מסכות, קרמים לפנים, פילניג ועוד. במקום תיפתח גם חנות שתשווק את המוצרים לרווחת המטופלים במחירי הנעים בטווח של 100-628 יורו.

ד"ר דב קליין מסר: "אני רואה בשיתוף הפעולה עם חברת יגואר כיוזמה שעתידה להתפתח לאפיקים נוספים, בהמשך לכך בימים אלו אנו נמצאים במו"מ עם החברה הבינלאומית לביצוע פעילות נוספת שתתקיים במרקש שבמרוקו". לדבריו, איטליה נבחרה כיעד הראשון, כיוון שמיטב מטופליו נמנים עם אצולת איטליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails