יום חמישי, 3 ביוני 2010

היופי האמיתי של DOVE באירוע "ביוטי סיטי"

מותג הטיפוח הבינלאומי DOVE ("דאב"), המשווק על-ידי חברת יוניליוור, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת ה"נשים אמיתיות" והיופי האמיתי, המבוססת על המסר לפיו ליופי הנשי גוונים רבים.
במסגרת זו, מזמין דאב את נשות ישראל לביתן מיוחד, שהוקם כחלק מאירוע הביוטי סיטי של סופר פארם שמתקיים בימים אלו.

בביתן יוכלו הנשים לפגוש ולהתייעץ עם צוות סטייליסטיות מסטודיו 16/23 אשר יעניקו ייעוץ מקיף ומוחשי, הכולל התאמת גזרות למבנה גוף תוך המחשה באמצעות גזרות בסיס הקיימות בביתן, סקירת צבעים וטונים המותאמים לגוון העור, סקירת טרנדים נוכחיים והמלצות ליישום, ויעוץ בכל שאלת טיפוח או אופנה שתעלה על הדעת.

המבקרות בביתן יקבלו חוברת ובה מגוון גזרות לפרטי לבוש שונים – חולצות, מכנסיים, חצאיות, ז'קטים - עליהן יוכלו הנשים לסמן ולרשום את המלצות הצוות.

דאב

שולי כרמל, מנהלת שיווק הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "דאב מאמינה, כי ליופי גוונים, צורות וצבעים רבים וכי בכל אחת ואחת מאתנו טמון יופי משלה. כתמיכה בתפיסה זו השקנו לפני כחודשיים את קיר היופי, אשר קרא לנשים להביע עמדה בנוגע ליופי אמיתי. המהלך הנוכחי ממשיך את התמיכה שלנו באג'נדה של דאב שמטרתה חיזוק הדימוי העצמי בקרב נשים. אנו מזמינים את נשות ישראל להגיע לביתן וליהנות מייעוץ מומחים שיסייע להן לגלות את היופי האמיתי הטמון בהן."

ביתן דאב, יהיה פתוח בתאריכים 4-2 ביוני, באירוע הביוטי סיטי בגני התערוכה, בין השעות 10:00 – 23:00 בימים רביעי וחמישי, ובין השעות 09:00 – 18:00 ביום שישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails