יום רביעי, 23 ביוני 2010

רשת"APRIL" מציגה: DR. MURAD SILK EYE GEL - ג'ל עיניים במרקם משי מבית ד"ר מיורד

ד"ר הווארד מיורד, דרמטולוג אמריקני מוביל ועטור פרסים, ממליץ לנשים וגברים להתחיל לטפל באזור הפגיע של העיניים כבר בגיל צעיר: "העור מסביב לעיניים סובל מחוסר גמישות והזדקנות מוקדמת בשל חוסר באספקת שומנים. תשומת לב מיוחדת וטיפול ספציפי מגיל צעיר ימנעו קמטים עמוקים, נפיחות וכהות".

ג'ל העיניים החדש מסדרת VITALIC של ד"ר מיורד, משתמש בסגולותיו של פרי הרימון לשמירה על בריאות העור וחיוניותו. הסדרה אידיאלית לעור מעורב הזקוק לאיזון בין אזורי הפנים הסובלים מעודף שומניות לבין האזורים היבשים יותר, כדוגמת אזור העיניים. מוצרי העיניים הטיפוליים של ד"ר מיורד מציעים פתרונות דרמטולוגיים בדוקים לשמירה על האזור העדין. SILK EYE GEL - קרם- ג'ל מרגיע ומרענן לעיניים עייפות. מעניק לחות, מפחית נפיחות ומסייע למראה חלק בגימור משי מעודן.

VI_MoistureSilk_from server

המרכיבים העיקריים בג'ל העיניים הינם מרכיבים טבעיים, התורמים לשיפור מראה העור:
תמצית אצות – אוגרת לחות ומשפרת את מאזן המים בעור העדין; אלנטואין – מרכיב הרגעה לעיניים עייפות ומגורות; קפאין – מעניק אנרגיה, משפר זרימת דם, מחייה את העור ומפחית עייפות ונפיחות באזור העיניים; תמצית קמומיל - מרגיעה ומוסיפה לחות; תמצית פרי הרימון - להגנה מפני פגעי סביבה, מכילה כמות יוצאת דופן של ויטמינים נוגדי חמצון.
שילוב המרכיבים הייחודי מטפל בכל תופעות ההזדקנות המאפיינות את אזור העיניים.

המוצר מתאים לשימוש לכל הגילאים וכל סוגי העור והוא אידיאלי כבסיס לאיפור. אגב, הוא נבחר על ידי מגזין "אלור" כקרם העיניים המועדף על מאפרי הסלבס בארה"ב!

מחיר: 250 ₪ (תכולה: 15 מ"ל)
להשיג בלעדית ברשת "אפריל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails