יום שני, 7 ביוני 2010

היופי מגיע מבפנים

ביוסיל  ויזואל                1

מראה השיער משפיע על נשים רבות בכל הגילאים ולעיתים קרובות גורם לחוסר ביטחון עצמי ועוגמת נפש. לרוב, מראה שיער דליל בקרב נשים איננה ההתקרחות המאפיינת גברים שמקורה בגנטיקה, אלא גורמים לה תנאים סביבתיים שונים ומגוונים. עם הגיל והשנים, בדומה לעור ולאברים שונים, קיימים שינויים בשיער שנעשה דק יותר ובעל מראה דליל יותר. השיער נראה פחות מלא ופחות בריא. השינויים הם על רקע הורמונלי, נפשי ובראש וראשונה תזונתי. אפשר להקטין את היקף התופעה ולשפר את איכות ומראה השיער באמצעות אורח חיים בריא ותוספי תזונה.

hair-brush

אלטמן-רוקחות טבעית, המובילה בתחום תוספי התזונה, מיישמת גישה המכונה "נוטרי-קוסמטיקס" ומשיקה מוצר חדש – BioSil (ביוסיל), לטיפוח השיער, העור והציפורניים.

נוטרי קוסמטיקס הינם רכיבים תזונתיים, הנלקחים דרך הפה, בעלי ערך מוסף לבריאות העור, הציפורניים והשיער. באירופה מדובר בטרנד ועכשיו הוא מגיע גם אלינו, לארץ. בדומה למוצרי ה"ליקופן" (נוגד חימצון פעיל מאוד) שזוכים להצלחה מרובה באירופה, מושקים כעת לראשונה כמוסות אנטי-אייג'ינג המשפרות את מראה העור והשיער.

ה"ביוסיל" עוזר לחיזוק השיערה ותורם למראה שיער מלא ובריא יותר. ביוסיל הינו רכיב פטנטי (חומצה סיליצילית מצומדת לכולין) אשר הוכח במחקרים, כי הוא מעבה, מחזק ומשפר את האלסטיות של השערה ומעלה באופן משמעותי את הקוטר של כל אלומת שערה. כתוצאה מכך, השיער נראה מלא ובריא יותר והוא עמיד יותר לשבירה.

ביוסיל   צילום  זכריה לובימוב

ביוסיל נמצא כמעודד את ייצור הקולגן. החוקרים מניחים, שעידוד ייצור הקולגן יכול להגביר את ייצור הקרטין שהוא החלבון העיקרי בשערה (97%). אגב, ישנם מדענים, הטוענים שעד גיל 45 יש לנו כמחצית מכמות הקרטין שהייתה לנו!

תכולה: 60 כמוסות
מחיר מומלץ לצרכן: 166.88 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ.

* * *

דתיה יער - יועצת ל"ביוסיל", מעניקה לנו טיפים נוספים לשמירה על בריאות השיער:
* מומלץ לייבש את השיער על ידי עטיפתו במגבת – לא לנגב תוך שפשוף!
* שימוש בשמפו מתאים, המכיל חומרים התורמים לחיזוק שורשי השערה.
* עדיף לסרק את השיער על פני הברשה.
* כדאי לגזור קצוות מפוצלים.
* רצוי לשטוף היטב את השיער בעת החפיפה.
* חובה לשטוף את השיער היטב לאחר ביקור בבריכה.
* לצמצם את כמות הטיפולים הכימיים בשיער.
* לעסות את הקרקפת היטב בעת החפיפה על מנת להגביר את הסירקולציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails