יום שבת, 26 ביוני 2010

נסיעת מבחן: RCK - Red Carpet Kolour

כשהמאפרת ג'ואנה שליפ ביקרה כאן בארץ, היא סיפרה על מוצר חדש שהיא עוסקת בפיתוחו, בשיתוף חברת OFRA Cosmetics – מוצר שיעניק מראה שזוף וזוהר לגוף, שיהיה פשוט לשימוש והעיקר – לא מכתים את הבגדים. מוצר מסוג כזה הכרחי עבורה, כמי שעיקר עבודתה הוא לאפר את מיטב סלבריטאי הוליווד ולדאוג שהמראה הזוהר ילווה אותם בכל מקום.

לפני כשלושה חודשים הושק המוצר בחו"ל וכעת הוא הגיע גם אלינו. מדובר במוצר הנושא את השם RCK (Red Carpet Kolour), אשר לדברי החברה הוא מסייע לטשטש פגמים בעור (פיגמנטציה, סימני מתיחה, ורידים וכדומה) ובעיקר מעניק לעור מראה בריא וזוהר. ה-RCK מועשר בויטמינים ובנוגדי חימצון, התורמים להזנה ולשמירה על גמישות העור, אינו מכיל בושם ופארבנים (חומרים משמרים), הוא היפואלרגני ונון-קומודוגני (אינו אוטם נקבוביות). המוצר מגיע בשלושה גוונים: Light (בהיר), Medium (בינוני) ו- Tan (כהה).

DSCF2019 DSCF2022

לפני כמה ימים קיבלתי את ה-RCK בגוון "מדיום" להתנסות ולהלן התרשמותי:

המוצר מגיע במיכל אדום מבריק וחלק עם פקק משאבה. לחיצה על המשאבה מוציאה כמות המספיקה בערך למריחה של אזור אחד בגוף (זרוע, רגל, אזור הדקולטה ובית החזה וכדומה). מאחר והחומר מתייבש מהר, יש צורך למרוח אותו במהירות על האיזור המבוקש ורצוי בתנועות סיבוביות (ממש כמו קרם גוף) כדי שהמריחה תהיה אחידה.

DSCF2025

DSCF2027

הגוון המתקבל על העור הינו גוון שזוף קל, מוזהב וזוהר. באור השמש ניתן להבחין בהמון נצנצים זהובים, זעירים מאוד, שמכסים את העור. למרות שניתן להשתמש במוצר גם על עור הפנים, אני חוששת שבגלל הנצנצים זה עלול להיות "קצת יותר מידי". עם זאת, ערבוב של מעט מהחומר עם המייקאפ האישי, יכול בהחלט להעניק טוויסט זוהר לעור הפנים. לחילופין, ניתן להשתמש בו לבדו בנקודות "אסטרטגיות" בפנים, כדי להוסיף להן אור, כמו עצמות הלחיים למשל.

על-פי ההוראות מומלץ להמתין כ-5 דקות ליבוש מלא, לפני שלובשים את הבגד. החומר אכן מתייבש תוך דקות מעטות ולא מכתים או מלכלך את הבגדים. גם כשניסיתי להתחכם ולשפשף בחוזקה את העור עם בד החולצה, מלבד ממספר נצנצים זעירים שעברו אל הבד, החולצה נותרה נקיה לחלוטין.

DSCF2013

DSCF2016

לפני (למעלה) ואחרי (למטה)

את החומר מרחתי באמצעות כפות הידיים, כך שהחלק הפנימי של כף היד נצבע כולו בגוון זוהר ומבריק. שפשוף קל עם מגבון לח פתר את הבעיה מייד ובקלות. גם כשרוצים להסיר את החומר מהגוף, שטיפה במים וסבון מסירים אותו בקלות וללא מאמץ.

טרם היתה לי ההזדמנות לבדוק את יכולתו של המוצר לטשטש פגמים בעור, מאחר והמודליסטית שנעזרתי בה לצורך הכנת הפוסט, הנה בתי הצעירה (14) שבגילה ה"מופלג" טרם הספיקה, למזלה, לצבור כאלה...

מחירו של ה-RCK הינו 239 ₪ והוא מגיע באריזה המכילה 150 מ"ל – כמות בהחלט מכובדת, שעתידה להספיק למספר רב מאוד של שימושים.

בתור מאפרת מקצועית, אני חושבת שזהו, מוצר הכרחי לאיפור באירועים מיוחדים או בהפקות צילום, כשרוצים להוסיף קצת גלאם לעור ולמראה הכללי ובמיוחד לאור העובדה, שזה מצטלם נהדר. ללא ספק, ה-RCK יהפוך להיות מוצר קבוע במזוודת האיפור שלי!

עוד על המוצר תוכלו לקרוא בכתובת: http://www.rck-makeup.co.il/#preload

2 תגובות:

  1. איפה אפשר לקנות את זה בארץ?? דרך אגב אתר מצויין=]]]

    השבמחק
  2. תודה רבה! :)
    ניתן להשיג את המוצר בחברת ע.פ.ר.ה (טלפון: 08-9205945)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails