יום שני, 7 ביוני 2010

רבלון משיקה את PURE SKIN - סדרת טיפוח חדשה לעור צעיר ו/או שמן

Pure Skin

כאשר אנחנו צעירות, עורנו מתוח ומוצק, ללא קמטים או סימני גיל אחרים, אך עם זאת, חלק ניכר מהנשים הצעירות לא זוכות ליהנות מעור חלק, אחיד וזוהר. ולמה? שמנוניות, ברק, פצעונים וקומודונים, נקבוביות פתוחות ויובש (כן, ישנו עור שמן אך מיובש, ללא לחות) מעניקים לעור מראה לא נקי, מיוזע ומחוטט. נערות ונשים צעירות רבות מחפשות אחר מוצרי הטיפוח שילחחו ויזינו את העור, אך עם זאת יטפלו בבעיות השמנוניות שלו.

רבלון, ענקית הקוסמטיקה הבינלאומית, פיתחה את סדרת מוצרי הטיפוח לעור צעיר PURE SKIN המעניקה פתרון מושלם, במגוון מרקמים ומוצרים לנשים צעירות, הסובלות מעור שמן. כל אחד מהמרקמים המרעננים ונטולי השומן של מוצרי הסדרה, מעניק לעור זוהר בריא, מראה נפלא, ותחושה רעננה.

נשים צעירות ו/או נשים הסובלות מעור שמן יודעות, כי שגרת הטיפול בעור שמן ובעייתי כרוכה בשימוש בתכשירים ייחודיים, אשר הותאמו לצרכיו הרגישים של העור. סדרת הטיפוח החדשה מבית רבלון מונה 6 מוצרים המציעים חוויית טיפוח יום-יומית מטהרת ומענגת, המעניקה מענה מושלם לצרכי העור השמן.

הסדרה כוללת תכשירי לחות לשימוש יומיומי, תכשירי ניקוי וטיהור, ותכשיר לטיפול ייעודי בפצעונים.

כל אריזות מוצרי הסדרה בעלות צבע ירוק, המשדר ניקיון, נעורים וחיוניות, המרמז לרכיב המנטול אשר נמצא בכל מוצר ממוצרי הסדרה ואחראי על תחושת רעננות וכיווץ הנקבוביות הפתוחות - בעיה נפוצה בקרב עור צעיר.

כל מוצרי הסדרה נטולי שומן ובושם.

בסדרה ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

לניקוי העור:

PORE MINIMISING TONER - מי פנים לכיווץ נקבוביות פתוחות:
מי פנים מרעננים, המנקים ומטהרים ביסודיות את עור הפנים, ומכווצים נקבוביות פתוחות, כך שלאחר השימוש העור נראה רענן, ונותר נקי למשך כל היום. מכיל מנטול והמחליק את פני העור, ומותיר אותו עם תחושה של רעננות וניקיון. משלים את תהליך הניקוי ושומר את שמנוניות והברק של העור בשליטה. מתאים לעור רגיל עד שמן.

תכולה: 200 מ"ל
מחיר: 65 ₪

GENTLE EXFOLIATING SCRUB – פילינג עדין לעור הפנים:
תכשיר פילינג במרקם עשיר ועדין, המכיל כדוריות ניקוי זעירות המסייעות להסיר מעור הפנים תאים מתים ועודפי שומן. חושפים עור בעל מראה רענן וקורן. PH מאוזן. מכיל שמן חוחובה וויטמין E.

PIC_1

תכולה: 100 מ"ל
מחיר: 85 ₪

PURIFYING FOAM WASH – קצף לניקוי פנים:
קצף לניקוי עור הפנים, ללא שמן. מכיל מנטול וויטמינים, המותירים את העור נקי ורענן, ללא גירוי וייבוש העור. ממתן ושולט בברק האופייני לעור שמן, ומעניק מראה רענן למשך כל שעות היום. נטול בושם. מיועד לעור רגיל עד שמן.

PIC_2

תכולה:200 מ"ל
מחיר: 74 ₪

טיפוח יום- יומי, לחות והזנה:

OIL FREE MOISTURE LOTION - תחליב לחות נטול שומן:
תחליב לחות קליל ונטול שומן, בעל פורמולה ייחודית המשלבת ויטמין A, C ו- E, בתוספת מנטול המסייע להחלקת העור ומותיר אותו רך, גמיש ומלא לחות. נספג במהירות, ומעניק מראה נקי ורענן למשך כל שעות היום. נטול בושם. מיועד לעור רגיל עד שמן.

תכולה: 100 מ"ל
מחיר: 120 ₪

OIL FREE MOISTURE CREAM - קרם לחות נטול שומן:
תכשיר לחות אינטנסיבי, המעשיר את העור בלחות למשך כל שעות היום ומותיר אותו בתחושה רעננה ונקייה. פורמולה נטולת שומן מפחיתה ושולטת בברק האופייני לעור שמן, מרגיעה ומקררת את העור באמצעות מנטול וויטמין A, C ו-E, המרעננים ומזינים את העור. נטול שומן ובושם.

תכולה:100 מ"ל
מחיר: 120 ₪

טיפול יעודי בפצעונים:

SPOT STOP - תכשיר ייעודי לטיפול בפצעונים:
מפחית אדמומיות ומסייע בטיפול ובהפחתה של פצעונים וסימנים המופיעים על גבי עור אקטיבי ובעייתי. הפורמולה הקלילה פועלת בצורה ממוקדת ובלתי נראית לעין, למגר את הבעיה מפני העור במהירות האפשרית. ניתן להניח ישירות על העור, או מעל איפור. נטול שומן.

תכולה:15 מ"ל
תכולה: 70 ₪

להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם והמשביר לצרכן

תגובה 1:

  1. אני ממליצה מאוד מאוד על כל הסדרה והקרם לחום מעולה!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails