יום שני, 7 ביוני 2010

לעיניים היפות ביותר יש סוד…

precious-cells-julia-Roberts-thumb-600x479-3388

לנקום רושמת הישג חסר תקדים ומשיקה בימים אלו את היפנוז פרשס סלס - המסקרה הראשונה מלנקום במרקם קרם, המגנה ומטפחת את הריסים הקיימים, מעניקה נפח לכל ריס וריס וריסים צפופים באופן הנראה לעין.

lancome-hypnose3

ב- 2009 מחוזקת בידע על תאי גזע אפידרמליים, יצרה לנקום קו טיפוח יוצא דופן אבסולו פרשס סלס - הפורמולה הראשונה שאפשרה פעילות אופטימאלית של תאי גזע על ידי פעילות על הסביבה שלהם.
מעבדות המחקר של לנקום גילו, שסביבת תאי הגזע משפיעה על פעילותם. כך, במשך הזמן, החמרה בסביבת תאי הגזע מעכבת תפקוד יעיל של התא ומונעת חידוש תאי אופטימאלי. על ידי בניה מחדש של סביבה אידיאלית, אבסולו פרשס סלס מאפשר לעור לעשות שימוש מלא בכוח התחדשות העצמית שלו.

תוצאות המחקר הנ"ל שימשו להשקת המסקרה הראשונה של לנקום למראה מחודש של הריסים. היפנוז פרשס סלס משלבת בתוכה את תרכובת Lash Densifier complex הכוללת מרכיבים יקרי ערך של תא צמחי, תמצית פירות Malus domestica (הקיימת גם באבסולו פרשס סלס) ו- Madecassoside, תמצית השאובה מעולם השיער (נגד נשירה), וארגינין המגבירה את המיקרו סירקולציה.

בכל יום, היפנוז פרשס סלס חושפת את פוטנציאל צמיחת הריסים: ריסים בוגרים שומרים על אורכם ועל עובי אופטימאלי וריסים חדשים נראים יותר לעין:
במבדק של 101 נשים במשך 4 שבועות – במבחן הערכה עצמית, עלה כי לאחר השימוש במסקרה היפנוז פרשס סלס: תוצאת האיפור נראית אינטנסיבית יותר (86%), הריסים ארוכים יותר (90%) ועבים יותר (79%). בנוסף, 77% מהנשים דיווחו על הפחתה בנשירת הריסים במהלך הסרת איפור.

הסוד - מברשת ספירלית חדשנית המעניקה נפח מוגבר לריסים וקבלת תוצאות המותאמות למרקם הקרמי. שני אזורים שטוחים הלוכדים את הפורמולה ושני חריצים מובנים מגדירים את קצוות הריסים ומעניקים נפח מוגבר והארכה מרשימה. הריסים מכוסים בשלמות מהשורש ועד הקצה, המברשת מעניקה אפקט של הגדלה לצד נפח מקסימאלי והפרדה בקצוות הריסים.

את קמפיין הפרסום למסקרה, מובילה השחקנית היפייפיה ג'וליה רוברטס:

ואם תרצו – הנה גם הצצה אל מאחורי הקלעים לצילומים של הפרסומת:

מסקרה היפנוז פרשס סלס מוצעת ב-3 גוונים עמוקים לעיניים מלאות עוצמה:
01 שחור עמוק (Densifying Black)
02 חום עמוק (Densifying Brown)
03 כחול עמוק (Densifying Blue)

מחיר מומלץ לצרכן: 173 ₪

* * *

לצד המסקרה משיקה לנקום תוספות של צלליות ואייליינר:

כבר 20 שנים שנשים מכול רחבי העולם מרעיפות עליו שבחים וכעת לרגל ההשקה לנקום מציעה את הארט ליינר האגדי במהדורה מוגבלת, שכוללת 3 צבעים טהורים להעצמת מראה העיניים:

350__1_01402180902
06 חום גראפי (Graphic Brown)
07 אינדיגו אינסופי (Infinite Indigo)
08 סגול-אדמדם (שזיף) מלכותי (Majestic Plum)

מחיר מומלץ לצרכן - 198 ₪

את הצלליות מסדרת אומברה אבסולו שהפכו לפריט מבוקש לנקום מציעה ב-4 גוונים חדשים, רבי עוצמה ומעודנים כאחד:

5
A15 ורד דמשק (La Rose de Damas)
25D אמבטיה זהובה (Bain d’Or)
75F תשוקה לשוקולד (Envie de Chocolat)
50C חאקי אינסופי (Infiniment Kaki)

מחיר מומלץ לצרכן - 182 ₪

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ניו פארם, אפריל ופרפומריות נבחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails