יום שלישי, 8 ביוני 2010

לה רוש-פוזה – חובה להכיר!

1usm6 -2 demi mag

לה רוש-פוזה (LA ROCHE-POSAY) - המותג הדרמו-קוסמטי לטיפול משלים בעור רגיש בעל צרכים מיוחדים, שהפך לשם נרדף לקוסמטיקה יעילה ופורצת דרך, מושק בימים אלה בישראל.

לאלה מכם, אשר טרם יצא להתוודע למוצריה המעולים של "לה רוש-פוזה", מדובר במותג צרפתי, שנוסד ב-1928 ע"י רוקח שפיתח מוצרים דרמטולוגיים פוסט-רפואיים, המבוססים על מיי מעיינות לה רוש-פוזה – מאגר מים ייחודי שהיה ידוע במשך מאות שנים כבעל תכונות והשפעות מועילות על עור הפנים, אשר הוכחו כיום כנכונות באמצעות מחקרים מדעיים אינטנסיביים. מאגר מים תרמי זה והמרכז הדרמטולוגי לטיפוח העור שהוקם על גדותיו ב-1975, הפכו להיות הבסיס של החברה, אשר שייכת היום לקונצרן "לוריאל".

"לה רוש-פוזה" מציעה סדרה של מוצרי טיפוח יומיים וטיפולי פילינג כימיים מיוחדים עבור כל סוגי העור, אפילו הבעייתיים ביותר. הפורמולות של מוצרי החברה מבוססות על הזרימה האביבית של אותם מים תרמיים, העשירה בסלניום - נוגד חימצון רב עוצמה. פורמולות חדשניות אלו מאפשרות יעילות אופטימאלית בטיפול בעור רגיש ביותר. מוצרי החברה, שפותחו באמצעות מחקר מדעי קפדני ביותר, מיוצרים בהתאם לסטנדרטים תרופתיים מחמירים ביותר. אגב, המותג מציע, בין השאר, גם מוצרי שיער ואיפור, אך בשלב זה מגיעים לישראל קווי מוצרי הטיפוח והטיפול בלבד.

מוצרי לה רוש-פוזה מכילים מרכיבי ריח ושימור בכמויות מינימאליות הכרחיות. המוצרים נארזים בשפופרות בלבד המבטיחים מזעור מזיהום חיידקי וסכנות זיהום מהאוויר או ממגע יד. כאמור, המוצרים עוברים מחקרים מדעים קפדנים בהשתתפות מומחי עור ולא משווקים לציבור הרחב לפני שנבדקה יעילותם באמצעות מחקרים קליניים מוכחים. הייצור נעשה בהתאם לסטנדרטים המחמירים של תעשיית התרופות. על אריזות המוצרים מופיע תאריך התפוגה, כדי להבטיח שימוש בטוח ויעילות מרבית.

ללא ספק, הסיסמא המלווה את המותג - "לה רוש-פוזה, מחויבות לדרמטולוגיה" - משקפת נאמנה את שיתוף הפעולה עם הדרמטולוגיים, על מנת להבטיח לצרכנים טיפול יעיל בבעייתם על בסיס יומי. לראייה, מוצרי המותג מומלצים על-ידי יותר מ-25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם. בנוסף, פילוסופיית המותג תומכת בעבודה משותפת עם קהילת הדרמטולוגים, החל משמירה על קשר יומיומי עימם, נוכחות בועידות דרמטולוגיות מרכזיות וכלה בקידום המחקר הדרמטולוגי (בתחום הגנה מפני השמש, אטופיה, עור רגיש ועוד) באמצעות קרן "לה רוש-פוזה" שמוענקת מידי שנה ב- 4 יבשות.

1

2

בשלב ראשון, ישווקו בישראל 8 סדרות מוצרים:
Lipikar - סדרה לניקוי ולטיפול בעור גוף יבש ואטופי, המתאימה לתינוקות, ילדים ומבוגרים.
Effaclar - סדרה מקיפה לטיפול בסימנים של עור שמן ואקנה.
Toleriane - סדרה מקיפה לניקוי וטיפוח של עור פנים רגיש במיוחד עם נטייה לאלרגיה.
Cicaplast - קרם לשיקום עור פצוע וסדוק מתאים לילדים ולמבוגרים.
Nutritic - סדרת קרמים להזנה ושיקום עור פנים רגיש יבש ויבש מאוד.
Hydreane - סדרת מוצרים לעור רגיש המעניקה לחות ומסייעת בהורדת רגישות מידי יום.
Physiological - סדרת תכשירי ניקוי לעור פנים רגיש.
Thermal Spring Water- תרסיס טיפולי לשימוש יומיומי המכיל את מי מעיינות לה רוש-פוזה ומסייע בהרגעה וריכוך של עור רגיש או עדין.

טווח מחירי הסדרות נע בין 40 ₪ ל- 160 ₪ (לפני הנחה).

3

4

את מוצרי לה רוש-פוזה תוכלו להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד, בליווי ייעוץ מקצועי של הרוקח, זאת כדי לסייע לכם בבחירת המוצר המתאים ביותר ולהבטיח שימוש המניב את התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר.

3 תגובות:

  1. מוצרים שאני תמיד מחכה לסוע לחו"ל כדי לרכוש אותם. סוף סוף בישראל!!!

    השבמחק
  2. אני חייב לספר לכם סיפור מדהים....
    אני סובל מאטופיק דרמטיטיס (Atopic Dermatitis) מגיל ינקות (היום אני בן 28) בצורה מאוד קיצונית.
    שבוע שעבר ניגשתי לרופא שהמליצה לי על Lipikar וCicaplast אמרה לי תנסה...
    היום אני שבוע אחריי הטיפול ואני יכול להעיד שזה עזר,
    זה ניקה כמעט את כל הפצעים + הוריד גרד בצורה משמעותית,
    קצת קשה לקבוע האם זה רק מזה או האפקט הפסיכולוגי מאחוריי זה.
    אבל לי זה עזר, מקווה שזה יעזור גם לכם...

    השבמחק
  3. אנונימי יקר, שמחה לשמוע שהמצב שלך השתפר מאד. אכן, המוצרים של לה רוש-פוזה ידועים בתכונות הנפלאות שלהם.
    מאחלת לך רק בריאות !!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails