יום חמישי, 24 ביוני 2010

חברת Schwarzkopf Professional משיקה: מראות שיער מרהיבים לקיץ 2010

חברת Schwarzkopf Professional חושפת בקטלוג ה- Essential Look לאופנת קיץ 2010 את מגמות השיער המרתקות והעכשוויות, החובקות עולם בעיצוב השיער וטיפוחו. אופנת ה-Essential Look מציגה את החידושים הלוהטים בתחום, אותה מיישמים מעצבי שיער מובילים בעולם בשיתוף מעצבי בגדים מפורסמים (וארסצ'ה, גוצי, ארמני וכו') ומאפרים ידועי שם, תוך שילוב מגמות איפור והלבשה היוצרים את ה-Total Look המושלם, שהוא הרעיון מאחורי קולקציית האופנה של שוורצקופף פרופשיונל.

חברת שוורצקופף פרופשיונל ידועה בעולם כמכתיבת אופנה ומובילה בטרנדים עכשוויים וייחודים, טובי מעצבי השיער שלה נמצאים מאחורי כל תצוגות השיער בבירות האופנה ומחפשים את המסר הבא באופנת השיער. רוב המראות מיוצגים, הן ע"י גברים והן ע"י נשים, במטרה להראות את הדמיון בין המינים. כל זאת מתאפשר ע" שימוש בטכניקות ייחודיות וחדשניות של צבע ותספורת.

אופנת קיץ 2010 מוצגת בקטלוג Essential Look על ידי דמויות אותנטיות ("אנשים מן הרחוב", כפי שמגדירים זאת "שוורצקופף פרופשיונל"), אנשים בעלי לאום, רקע, תרבות וסגנון חיים שונה. החגיגה של הצבעים והתספורות הינה אותנטית וייחודית תוך שהיא מציגה מגמות שיער פורצות גבולות, מאותגרות ומעודכנות. מגמות המעניקות לכל שיער ביטוי אישי עם דגש על שימושיות ויומיומיות.
את החותמת האישית של שוורצקופף פרופשיונל על צבעי השיער והתספורות, שהושקה החודש בכל העולם, ניתן יהיה לראות בקרב המספרות המובחרות וטובי מעצבי השיער בארץ.

חמשת המגמות הלוהטות מבית "שוורצקופף פרופשיונל" לקיץ 2010 מציעות מראה אופנתי לכל אחד ואחת מאיתנו:

UNIFORM מדים, המראה הקרבי
במובנים רבים, ניתן לראות את מראה שיער זה באופן הפוך לחלוטין ממראה Boudoir, המאפיין את האישה בחדר השינה... תשכחו מעדינות ורכות. מראה זה קיבל את השראתו מהתלבושות הצבאיות והגישה החזקה לחיים. מראה היוניסקס החדש של שוורצקופף, מביע מסר של שוויון, ודמיון בין גברים ונשים, הן בקווי התספורת הקצרים והן בגווני השיער הכהים. הגישה החזקה והתועלתית הזו, הינה מושג מפתח, אותו אימצו מעצבים שונים בזרועות פתוחות. בהתאם לכך, מראה ה- UNIFORM הינו קצר, מדורג ומוקפד, חתוך בקווים סימטריים המביעים נוקשות כלשהי של סדר וארגון.

uniform

CYBER SPORTסייבר ספורט, המראה הספורטיבי
בקיץ הנוכחי, מראה הספורט הימי "יעשה גלים". מראה שיער זה הושפע רבות מעולם הגלישה, הצלילה, ו"נערי החוף". מראה ימי זה, מתאפיין בקווי גזירה חופשיים וזורמים, כמו גם בגווני צבע, הבוהקים כמו ניאון וביניהם גוונים כהים הזרוקים בתפזורת מרנינה. הן הצבעים והן טכניקות הצביעה הינן אחידות לנשים וגם לגברים, כך שרק טכניקות התספורת משתנות.

cyber1 cyber2

PUNK GODDESS – אלת הפאנק, המראה המודרני
מראה שיער זה הינו שילוב מדהים ואלגנטי בין מראה ה"גלמאזון" (Glamazon) ומראה ה"דארק אמאזון" (Dark Amazon) שהוכתבו על ידי שוורצקופף בעונות הקודמות. זהו מראה של שיער ארוך ועם קווי תספורת אסימטרי, שבמבט אחד משדר המון עוצמה, סקסיות וביטחון בלתי מעורערים, כיאה לאלות (Goddesses). צבעי השיער מתאפיינים במשחק בין רקעים כהים וגווני צבע בהירים המוסתרים.

punk

BOUDOIR – הלבשה תחתונה, המראה הסקסי
אם ניתן היה להגדיר את המושג "נשיות" באמצעות טרנד אחד בלבד – אז ללא ספק, היה זה באמצעות הטרנד הנשי החדש – BOUDOIR. טרנד זה לוקח אותנו לעבר שנות ה- 40 הרומנטיות. יחד עם זאת, ישנו הבדל מהותי גדול. BOUDOIR מייצג את הבשלות הנשית, המעבר מבחורה צעירה וענוגה לעבר האישה הבשלה והבטוחה בעצמה. צבעי השיער חמים, ובולט בהם הרקע הכהה עם נגיעות קלילות של גווני שמש או גווני נחושת. מראה השיער הינו ענוג ומתפתל בקווים ארוכים, רכים וחושניים. זהו מראה מפלרטט, אך עם הרבה אלגנטיות וסגנון... (בבוקר אשת עסקים, מנהלת ובערב אישה חושנית, רכה ונחשקת).

boudoir

NEW REBEL – המורד החדש, המראה המהפכני
טרנד זה מייצג את מהותה של "תרבות הנגד", שמזכירה במעט את סולן להקת "נירוונה" משנות ה- 90, "קורט קוביין". מראה השיער מהפכני ומתמרד, עיצוב שכל נער ונערה ישמחו לבטא את עצמם באמצעותו ועל הדרך.. לצאת באמירה ולקומם את המערכת. זהו מראה שיער פרוע וחופשי, שמשדר אינדיבידואליות, קבלה של השונה ושל עצמך - אתה עצמך כפי שאתה!

NEWREBEL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails