יום שני, 21 ביוני 2010

סופר פארם חוגגת את הקיץ ואתם… רוקדים!

logo_summersale_con

הקיץ כבר כאן וזו סיבה מספיק טובה לחגוג. ואיך אפשר לחגוג מבלי לרקוד?
גם ברשת הסופר פארם חושבים כך ואת חגיגות הקיץ שלהם הם פותחים בתחרות ריקודים נושאת פרסים, שתתקיים במסגרת פעילות ה- Summer Sale, יחד עם מגוון פעילויות נוספות אחרות, שיחלו ב-24 ביוני ויימשכו עד ה-21 ביולי.

חגיגות, חגיגות... אבל בל לנו לשכוח, כי בקיץ אנו מוכרחים להגן על עצמינו מפני קרני השמש המזיקות – הגורם המוביל לסרטן העור. סופר פארם, הרואה חשיבות עליונה בשמירה על הבריאות, תקיים את פעילות ה-Summer Sale בסימן הגנה מפני השמש.

לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "ה-Summer Sale – מסורת שסופר-פארם מקיימת זה 15 שנה, הוא הרבה יותר מאירוע מכר. מדובר באירוע המושקע ביותר של סופר-פארם במהלך השנה וב- 2010 אנו עושים קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת חיזוק הקשר עם הלקוחות ועם העובדים של סופר-פארם. החלטנו לחבר בין הכיף של תקופת הקיץ לעולם הבריאות, הנמצא בליבת הפעילות של סופר-פארם. לכן כל הפעילויות נוגעות להגנה מפני השמש והפרסים הרבים שיחולקו הם בעיקר חופשות".

ניצן לביא ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם

אז מה צפוי לנו במהלך החודש:

תחרות ריקודים שתתקיים בהובלת הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור ובשיתוף עם ערוץ 24: הצרכנים מתבקשים לחבר ריקוד קיץ למנגינת שיר ה-Summer Sale המוכר (ללא המילים) בנושא הגנה מפני השמש, להעלותו לדף הפייסבוק ולהתחיל לצבור "לייקים". את הכלים וההנחיות ליצירת הריקוד יסביר תדמור באמצעות סרטון, שיעמוד לרשות הלקוחות בדף הפייסבוק וכן באתר www.summersale.co.il.
מדי שבוע, שלושת הריקודים שיזכו למספר ה"לייקים" הגדול ביותר, יתארחו באולפן של ערוץ 24 בתכנית "יפה לך" בהנחייתן של מיכל אמדורסקי, אורנה דץ ושרון חזיז. המנחות, יחד עם עידו תדמור, יבחרו את הריקוד הזוכה של אותו שבוע והרוקדים יזכו בפרס - משקפי שמש של המותג "פורטופינו". פעילות זו תתפרס על פני שלוש תכניות (30.6-14.7), כאשר בתכנית הרביעית ייבחר בספיישל הגמר הגדול (21.7) הריקוד של הקיץ. כל משתתפי הגמר יזכו בחופשות: זוכי המקום הראשון ייהנו מחופשה זוגית של 4 לילות בסוף שבוע בהרודס, במקום השני - חופשה זוגית 2 לילות בסוף שבוע באחד ממלונות פאתל באילת והזוכים במקום השלשי ייהנו מחופשה דומה באמצע השבוע.

1

לדברי, דרור קציר, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "לאור הצלחת פעילות הריקוד בשנה שעברה בקרב העובדים, החלטנו השנה להרחיב את הפעילות אל מעגל לקוחותינו ולסחוף גם אותם לחגיגות הקיץ. נשקיע רבות במיתוג הסניפים וביצירת אווירת summer sale בהתאם לרוח הקמפיין גם בסניפים".

גם הקהל הצעיר יותר לא יקופח – עבורו תשיק סופר-פארם משחק אינטרנטי העוסק בהגנה מפני השמש: המשחק נקרא "חכם בשמש" ובמהלכו השחקן יתפקד כ"מציל השמש" בחוף הים, שצריך לסייע למתרחצים להגן על עצמם מפני השמש. על השחקן לצייד את המתרחצים בכמה שיותר אמצעי הגנה מפני השמש: קרם הגנה, שמשיות, כובע, משקפי שמש, מים ועוד. מציל השמש שיסייע למתרחצים להתגונן במהירות המרבית יזכה לצבור כמה שיותר נקודות וינצח במשחק. מדי שבוע יוכרז זוכה שיקבל פרס, והמנצח הגדול יזכה בחופשה. במשחק יהיה לינק להנחיות להתנהגות נכונה מפני השמש בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. להשתתפות במשחק: www.summersale.co.il.

חשוב לציין, כי פרט למשחק, תתרים סופר-פארם את לקוחותיה לטובת האגודה למלחמה בסרטן: בקופות הרשת יוצעו מדבקות הגנה לסינון קרינת השמש לחלונות הרכב תמורת 10 שקלים – תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. עם המדבקה יקבל הלקוח עלון הסברה להתנהגות נכונה בשמש, שהופק על-ידי האגודה למלחמה בסרטן וסופר-פארם. כמו כן, ניתן להשתתף בחידון נושא פרסים בטלמסר שיעסוק בהתנהגות נכונה מפני השמש, במסגרתו יחולקו מידי יום (א-ה) חופשה זוגית של 2 לילות באמצע שבוע באחד ממלונות פתאל. המבצע יתקיים בין התאריכים 24.6-7.7.
בארבע שנות שיתוף הפעולה בין סופר-פארם לאגודה למלחמה בסרטן התרימה סופר-פארם כ-2 מיליון שקלים והשנה היא מקווה להתרים 600 אלף שקלים.

מדבקה רכב מדבקה לרכב

אגב, אם חשבתם לרגע כי רק אתם חוגגים כאן, זה המקום לציין, כי אירוע ה- Summer Sale מהווה חגיגה אחת גדולה גם עבור עובדי הרשת עצמם. במהלך החודש יחליפו עובדי הרשת את מדיהם וילבשו ג'ינס וחולצת פסים, ופעמיים ביום יפתיעו את הלקוחות עם ריקוד ה-Summer Sale ושתייה קרה, שתחולק חינם ללקוחות שיבקרו בסניפים.

בנוסף, העובדים ייקחו חלק בתחרות ריקודים משלהם: הם יוכלו להעלות צילומים של הריקוד בסניף לאתר פנים ארגוני. מדי שבוע יבחרו עידו תדמור וכלל עובדי הרשת את הסניף המצטיין, שיזכה למסיבת קיץ. מבין כל העובדים שהשתתפו בריקודים באתר תוגרל חופשה זוגית בת שבוע באיביזה. אבל הפרס הגדול של הקיץ הוא מכונית סובארו B3, הכוללת הוצאות דלק וביטוח למשך שנה, שתוגרל בין העובדים אשר יזכו במהלך החודש ב"שאפו" - אות הערכה על שירותיות.

ואני אומרת "שאפו" אחד גדול להנהלת הרשת ועובדיה על המהלך המבורך. יאללה, לרקוד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails