יום שלישי, 8 ביוני 2010

שיא גינס ראשון לאסתי לאודר

ביום שישי האחרון (ה-4 ביוני 2010) הצליחה "אסתי לאודר" לשבור את השיא העולמי במריחת שפתונים במשך שעה אחת. השיא נשבר באירוע שהתקיים בסניף של רשת מייסיס בשיקאגו, על-ידי ריק דיסקה (Rick Dicecca) מעצב האיפור הבינלאומי של אסתי לאודר, אשר הצליח למרוח שפתון על שפתותיהן של 303 נשים במשך שעה אחת !!! אגב, השיא הקודם עמד על 180 נשים...

wu99

נשות שיקאגו התייצבו בשעה 12:00 בצהרים בקומת הקרקע של "מיסיס" והתקבצו יחדיו על-מנת לאפשר לריק לבצע את משימתו. באירוע נכח דני גירטון - נציג רשמי של "גינס", שהגיע כדי להשגיח שהמשימה תבוצע על-פי כל ההנחיות הקפדניות שנקבעו בקטגוריית השיא וכמובן, גם כדי למסור לריק את התעודה המאשרת את השיא העולמי החדש.

"אני כולי באקסטזה עצומה כרגע מעצם העובדה שהצלחתי להשיג לאסתי לאודר את שיא גינס הראשון שלה", אומר ריק, מי שבדרך כלל מסתובב בכל העולם מתוקף תפקידו כשגריר המותג והיועץ הקריאטיבי שלו. "כמאפר, אני רגיל לעבוד תחת לחץ וההישג החדש הוא בהחלט דרך חדשה ושונה לאתגר את הכישורים שלי".

wu70

ההנחיות שניתנו בקטגוריית השיא הנ"ל קובעות, כי השפתון חייב להיות מונח בצורה עקבית, הן על השפה העליונה והן על התחתונה של כל אחת מהנשים, מבלי לחרוג מקווי המתאר של השפתיים. על כל אחת מהמשתתפות חייבים להשתמש בשפתון חדש, ללא הגבלה במבחר הגוונים – משימה בהחלט לא פשוטה, שדרשה מהירות ודיוק מירבי מצד ריק, כדי לנפץ את השיא הקודם (180 נשים בשעה) שנקבע על-ידי מאפר אירופאי במדריד שבספרד, ב-3 למרץ השנה.

wu50

תגובה 1:

  1. נו....אז ה180 נשים זה אח שלי חחחח

    http://www.103.fm/programs/event.aspx?R8r06Vq=FDIE&c41t4nzVQ=JK

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails