יום חמישי, 3 ביוני 2010

הזמנה לחופשה טרופית קסומה...

maym5

לנקום מקבלת את קיץ 2010 ומזמינה לחופשה טרופית וחלומית בריביירה הצרפתית הלוהטת, עם השקת "טרופיק מינרל" – דור חדש של משזפים המבוססים על אוקרות מינרליות למראה עור שזוף, בגווני שמש טהורים, ועמידים לאורך זמן.

האגדה של "טרופיק" מתחילה ב- 1935, בעת טיול בלב מחוז קסום בברזיל. נפעם מהניחוחות האקזוטיים ונרגש מנופים מהפנטים בגווני ענבר ויערות טרופים, יצר ארמנד פטיזא'ן המייסד של לנקום את טרופיק – הבושם הסמלי המועשר בתבלינים עוצמתיים ותווים עציים יקרים.

בהשראת הבושם האגדי טרופיק והמעבר הנועז לארצות אקזוטיות חלומיות, יצרו מומחי לנקום את הסדרה "טרופיק מינרל" – הפודרות הראשונות המועשרות באוקרה מינרלית (פיגמנט של אדמה ממקור טבעי) במבחר גוונים מהפנטים.

בימים אלה, יוצאת לנקום למסע חדש ומלהיב בריביירה הצרפתית החמימה. נצנוצי האור הזהוב ולטיפת השמש החמה מתורגמים ל- 3 מוצרים חדשים וטהורים המבוססים על אוקרה מינרלית - פורמולות מינראליות המעניקות זוהר ים תיכוני זהוב במשך כל השנה!

בקולקציה ניתן למצוא מגוון מוצרים חדשים:

TROPIQUES MINÉRALE GOLDEN CROISETTE – מוצר הכוכב במהדורה מוגבלת – אביזר נחשק לכל אישה:
פודרה משזפת המועשרת באוקרה מינרלית (פיגמנט של אדמה ממקור טבעי) ומשלבת בתוכה 3 גוונים שטופי אור מהפנטים - מוצר חובה לכל אישה!

טרופיק מינרל 2010 - לנקום

הגוונים מינראליים טהורים ומנצנצים, מונחים זה לצד זה בפלטה מהודרת, מציעים זוהר מושלם וגוונים משזפים שטופי אור. הגוונים: ברונזה שמש, ורוד מלא חיים ומשמש קורן, מחליקים על העור בטבעיות ומעניקים באופן מיידי מראה שזוף טבעי, בריא וזוהר.

לקבלת מראה לחיים סמוקות ומתוחכמות מומלץ למשוח את הגוון הורוד על עצמות הלחיים. בכדי להעניק לעיניים מראה מואר וקורן ניתן למשוח את גוון המשמש לאורך קשת הגבות ולשפתיים חושניות במיוחד יש למשוח את גוון המשמש ובכך להעצים את מראה הפיתוי.
הודות לפורמולה ולאוקרות הטהורות, העור רך, חלק וקורן.

מחיר מומלץ לצרכן: 360 ₪

TROPIQUES MINÉRALE MAGIC BRUSH – מברשת שיזוף קסומה לפנים ולגוף.

לאחר מספר לחיצות על הכפתור בקצה המברשת, משתחררות אוקרות מינראליות טהורות העוטפות את העור בגוון שזוף טבעי וקורן. בנגיעות קלות של המברשת על העור, כבמטה קסמים מתקבל מיד גוון שזוף, מאיר וזוהר. מפזרים על הפנים, הכתפיים והמחשוף למידת השיזוף או הנצנוץ הרצויה.

Lancome-All-Over-Magic-Bronzing-Brush

2 מברשות בגוונים משזפים:
נחושת
זהב (גוון זהב במהדורה מוגבלת)

מחיר מומלץ לצרכן: 220 ₪

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, אפריל והמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails