יום שבת, 19 ביוני 2010

SUN PERFECT DEFENSE SPF 50 – חסם שמש פרי פיתוח מבית חוה זינגבוים

חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל ומפתחת שיטת הטיפול פורצת הדרך ה- P.M.E® (שיטת חוה זינגבוים המעניקה לעור מראה חלק, זוהר ותוצאות מיידיות), משיקה את "Sun Perfect Defense spf50 - Demi Make-Up" – דמי-מייקאפ וחסם שמש מהדור החדש עם מעטפת המיקרו-קפסוליציה המהפכנית להגנה חסרת תקדים מקרינת השמש.

IMG_0643B חוה זינגבוים

הודות לטכנולוגיה ייחודית ובכפוף לשיטת ה- P.M.E® המהפכנית של חוה זינגבוים, מאפשר התכשיר מצד אחד, הגנה מכסימאלית מקרני השמש המזיקות ומתופעות הלוואי הכרוכות בהחדרת מסננים כימיים לעור ומצד שני, שיטת החדירה ה"דו-עומקית" המהפכנית, מזינה את העור בסרום, קרם לחות ויטמינים ומינרלים חיוניים ומעניקה לו מראה מטופח וזוהר, גם על שפת הים!

אלו מאיתנו המזיעות בחום הלוהט ורוצות לוותר על מריחה רב שכבתית של סרום, קרם לחות מועשר בויטמינים ומינרלים חיוניים, חסם שמש ומייק-אפ, תהננה מתכשיר זה, המשלב 4 איכויות במריחה אחת:

מסנני הקרינה הכימיים המזיקים, נשארים מחוץ לעור!
בחסם שמש זה – הצליחו למנוע את החדרת המסננים הכימיים לעור, ע"י הכנסתם (כליאתם) במעטפת מיקרו קפסולות סיליקה שקופות, המתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו. בדרך זו, גם הקרינה (UVA ו- UVB) וגם המסננים (אורגנים ואנאורגנים) אינם חודרים לעור בשל גודלן. יחד עם זאת, הרכיבים הפעילים האחראים על הזנת העור, לחות והגנה חודרים לעור ביעילות רבה.

בטיחותי ובריא יותר!
במוצרים ה"מסורתיים", ככל שה- SPF גבוה יותר, ריכוז המסננים הכימיים במוצר גבוה יותר וכתוצאה מכך, פוחתת בטיחות המוצר ועולה הסיכון לתגובות גירוי של העור. השימוש בטכנולוגיה החדשנית בחסמי השמש של חוה זינגבוים, מונעת את הבעייתיות הזו, משום שגם כשעולה אחוז המסננים האורגנים (כימיים) הם אינם חודרים לעור ועל כן המוצר בטיחותי יותר ובריא יותר ממוצרים אחרים.

מתאים גם לבעלות עור רגיש במיוחד!
בעלות עור רגיש, רגישות לאחוז גבוה של חומרי הגלם המצויים במסנני הקרינה הכימיים. אולם כאשר חומרי הגלם מקופסלים (כלואים במיקרו קפסולות), גם כשעולה אחוז המסננים האורגנים (כימיים), הם אינם חודרים לעור ועל כן הרגישות נמנעת. התכשיר מתאים גם לנשים שעברו פילינג, הסרות שיער בפנים, טיפולי לייזר וכו'.

עמידות לאורך זמן!
הודות לטכנולוגיה יחודית זו, פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ולא בתוך העור, כמו במוצרים ה"מסורתיים". כלומר, כל פעולת ההגנה אשר נעשית על שטח פני העור, מעצימה את יעילות המוצר, את בטיחותו ומאפשרת הגנה רחבת טווח לשעות ארוכות.

חסם שמש דמי מייקאפ חוה זינגבוים

בנוסף ולא פחות חשוב - המייקאפ כבר בפנים! מה שמאפשר להראות מטופחת בכל מצב...

כמות: 100 מ"ל
מחיר: 250 ₪

ניתן להשיג: אצל קוסמטיקאיות רפואיות מוסמכות P.M.E®, בוגרות Hava Zingboim Academy- paramedical institute האקדמיה הראשונה בישראל ללימודי-על בשיטת חוה זינגבוים בלבד.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הארצי – 03-6479946, www.havazingboim.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails