יום רביעי, 16 ביוני 2010

HAPPY HOUR - רשת מכוני טיפולי קוסמטיקה, איפור וטיפוח בקונספט הניו-יורקי walk In

חנות 4 (Custom)

אנשי העסקים מיכאל מלכה ועו"ד עוזי ביאז פותחים לראשונה בישראל רשת מכונים לטיפולי קוסמטיקה, איפור וטיפוח בקונספט הניו יורקי "Walk In", תחת השם "HAPPY HOUR". סניף הדגל הראשון נפתח בקניון דיזינגוף סנטר (שער 6), בשטח של 200 מ"ר, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.

כאמור, הרשת החדשה מאמצת את הקונספט הניו-יורקי המצליח ומעניקה תחת קורת גג אחת את כל טיפולי הקוסמטיקה, האיפור, הגוף והפנים בשירות מיידי, מהיר, זמין ובמחירים לכל כיס. המקום כולל טיפולים כמו: מניקור, פדיקור, בנייה ומילוי ציפורניים, איפור לאירועים, טיפולי פנים, הסרת שיער ועיסויים והכל תחת הרעיון של "walk in". הסניף החדש מתפרס על שני קומות ומכיל 20 עמדות טיפול שונות.

חנות 3 (Custom) חנות1 (Custom)

לדברי עו"ד עוזי ביאז ומיכאל מלכה, מבעלי הרשת: "happy hour הוא מרכז מזמין וזמין שהוקם כדי לאפשר לצרכן הישראלי בכל זמן להיכנס ולקבל טיפול לטיפוח אישי. המטרה המרכזית של הקונספט הניו יורקי היא לברוח משגרת היום יום ולהיכנס לעולם שכולו יופי וקוסמטיקה באווירה קסומה ומיוחדת".

לדבריהם: "זיהינו זירה פנויה בשוק הישראלי של רשת בפריסה ארצית המעניקה טיפולים מבלי לתכנן זאת מראש, מוטו הרשת "לא חייבית להזמין תור, פשוט מגיעים". אימצנו את הקונספט המצליח מניו יורק וייחוד המקום הוא גם בשעות הפתיחה הגמישות, החל מ-8 בבוקר ועד 11 בלילה, כך שניתן להיכנס לסניף גם אחרי שעות העבודה או הבילוי. עיצוב המקום ומספר העמדות הרב מאפשר מפגשים חברתיים תוך קבלת טיפולים מפנקים כגון מסיבת רווקות, ימי כיף, ימי הולדת ועוד". עוד הם מוסיפים: "המודעות לאסטטיקה והטיפוח בעולם הגברי עולה ואנו רואים מספר הולך וגדל של גברים המגיעים לקבל טיפולי יופי ואסתטיקה".

ביאז ומלכה מתכננים לשדרג את הקונספט ולהוסיף טיפולים נוספים במהלך השנה. כמו כן, הרשת עובדת על פיתוח מותג פרטי ייחודי של מוצרי קוסמטיקה, שמנים, לקים וטיפוח שישווק בלעדית בסניפי הרשת.

בחודש הבא ייפתח בקניון דיזינגוף סנטר בית ספר מיוחד לפדיקור מניקור בשיתוף אלי לב, מומחה בתחום הפדיקור והמניקור בארץ, עם למעלה מ-40 שנות ניסיון. הקורס ייפתח תחת השם "happy hour school" ויכלול 12 מפגשים בני שעתיים, שיתפרסו על פני חודש וחצי. למצטיינים מובטחת עבודה בסניפי happy hour.

עד סוף שנת 2010 מתכננת הרשת להתרחב עם עוד 4 סניפים נוספים בישראל. הרשת במו"מ מתקדם לפתיחת סניפים ברח' ביאליק ברמת גן, ברח' רוטשילד בראשון לציון, בקניון עיר ימים בפולג נתניה ובמרכז ממילא בירושלים. כל הסניפים ייפתחו תחת אותו הקונספט.
אגב, הטיפולים מיועדים לגברים ולנשים.

5 תגובות:

  1. מה ההגיון לפתוח גם בר"ג וגם בתל אביב? למה שלא יפתחו גם בבאר שבע צריכים פה מקום כזה

    השבמחק
  2. לאט לאט אני מניחה שיגיעו גם לבאר-שבע אבל מה לעשות זה לא המקום הכי כלכלי עדין מבחינת עסקים פרטיים :) אני חייבת לומר- כל הכבוד! על היוזמה האישית והקונספט עצמו נהדר ומזמין- היום אחרי העבודה - בסביבות 22:00 אלך לחפש :)

    השבמחק
  3. הבנתי שבביה"ס לאיפור של "מיקי בוגנים" אפשר לקנות את כל מוצרי האיפור.
    http://www.mikibuganim-academy.com/

    השבמחק
  4. גם בירושלים צריך לעשות כזה!! בירושלים יבואו הרבה נשים... כי רוב הדברים הדומים לזה בירושלים דופקים מחיר ואני ראיתי בטלוויזיה שמניקור פדיקור 85 ש"ח שזה זול באמת!
    כדאי לכם לפתוח שם

    השבמחק
  5. אתם פותחים בעיר ימים בנתניה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails