יום ראשון, 20 ביוני 2010

OFRA Cosmetics USA משיקה גלוס חדש "מתפיח שפתיים"

lips

כל אישה חולמת על שפתיים מלאות ויפות. שפתיים בשרניות וחושניות מהוות סמל לנעורים ולחיוניות. עם הגיל, השפתיים מאבדות מנפחן, קמטוטים חורצים אותן והעור הדק של השפתיים מאבד מרכותו ומחיוניותו.
בית האיפור המקצועי OFRA COSMETICS מארה"ב משיק מוצר חדשני: גם גלוס אופנתי וגם מתפיח שפתיים מדהים!!!
האיבר החושני ביותר בפנים - השפתיים, מקבל מראה תפוח ובשרני, מלא ברק ובתחושה מרעננת של מנטול.

ב- OFRA COSMETICS פיתחו ליפ גלוס חדשני, בעל מראה "תמים" וגוון ורדרד, המעניק אפקט ניפוח ועיבוי של השפתיים, ברגע, הודות לפורמולה בעלת רכיבים פעילים. מיד לאחר המריחה מתקבלת תחושה של קרירות ועקצוץ קל בשפתיים, וכעבור כמה שניות אפשר ממש להבחין בהבדל - הקמטוטים מתמלאים, השפתיים נראות תפוחות ומלאות והגוון של הגלוס משגע - טבעי וחושני כאחד!!!

החומר הפעיל של מתפיח השפתיים של OFRA נספג במהירות, מרכך ומלחח את השפתיים. לעומת זאת, הגלוס בעל הגוון המשגע נותר על השפתיים לאורך זמן - הפיגמנטים העשירים שהוכנסו לפורמולה מעניקים את השילוב המושלם בין ליפ גלוס מבריק ואופנתי, לבין מתפיח שפתיים אפקטיבי.

ה-"LIP PLUMPER" מכיל רכיבים טבעיים בלבד, כדוגמת נגזרת של ויטמין 3B, המשמש כמרכיב הפעיל היוצר את אפקט הניפוח, תמצית של מנטול - היוצר את תחושת הקרירות וגם תורם להגדלת הנפח, וחומצה היאלרונית, אשר מגדילה את יכולת ספיגת הנוזלים בתאי העור ותורמת להגדלת נפחן, ובמקביל מלחחת את השפתיים.

ofra - lip plumer

המוצר מגיע באריזת גלוס נוחה לשימוש.
אופן השימוש: למשוח כמו גלוס על השפתיים, ולהמתין כמה שניות לקבלת האפקט. חשוב להקפיד על מריחה מלאה, כולל על קווי השפה העליונה והתחתונה.

תכולה: 3 גר'
מחיר מומלץ לצרכן: 142 ₪

את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ, בטלפון 08-9205945

2 תגובות:

  1. נראה ממש מרשים. רגילה להשתמש בשפתונים של חברות מתחרות והאמת שלראשונה שומעת על החברה הנ"ל. גיליתי כי השפתונים שאני משתמשת לא מטיבים איתי ולכן מחפשת חלופה. היכן אוכל לראות את הגוונים ורכיבי המוצר בקולקציה הנ"ל?

    השבמחק
  2. תודה על הכתבה המעניינת , המוצרים נראים ברמה ממש גבוהה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails