יום שבת, 12 ביוני 2010

לנקום משיקה את SLIMISSIME 360 – תמצית פעילה לחיטוב ומיצוק הגוף

slimissime360a

במהלך 75 השנים האחרונות, לנקום שמה לעצמה מטרה להעצים את היופי של כל אישה ולחשוף את הנשיות האמיתית. היא מחויבת בראש ובראשונה להצית את הרגשות ולעורר החושים, תוך שהיא מסתייעת במוצרים חדשניים לטיפוח עור הפנים והגוף.

בימים אלה משיקה לנקום את SLIMISSIME 360o – תמצית פעילה המסייעת בהשגת מראה מוחלק יותר של הגומות ובסיוע בעיצוב קימורי הגוף.
מעבדות המחקר של לנקום, שופכות אור חדש בנוגע לתהליך המעגלי המוביל להופעת הצלוליט: מראה הגומות בעור נגרם לא רק כתוצאה ממאגר של שומן עודף בתאי השומן, אלא גם בעקבות הכפלה של תאי השומן ונדידתם לכיוון השכבה החיצונית של העור.
עם הבנה חדשה וחשובה זו, פיתחו המדענים של לנקום את סלימיסים 360o – תמצית פעילה שמטרתה להילחם במראה של צלוליט קיים ובמקביל לסייע במזעור הופעת צלוליט חדש.

תרכובת יוצאת דופן זו, שפותחה בטכנולוגיה חדשנית, פועלת ב- 360o לטיפוח מקסימאלי של העור:
· הגבלת תהליך אגירת השומן
· הגברת תהליך פירוק השומן
· האטת יכולת אגירת השומן
· לחימה בהחלשות הרקמות התומכות, שבעקבותיהם מופיע דלדול העור, היוצר את הגומות.

קווי המתאר של הגוף מעוצבים מחדש, מעטפת הגוף הופכת למוגדרת ומוצקה יותר וקימורי הגוף מתעדנים. הודות לפעולה האינטנסיבית, העור משיב לעצמו את הרכות, הגמישות ומגע משיי.

slimissime360

סלימיסים 360o מגיע במרקם קרם–ג'ל ייחודי, הנספג במהירות בעור, מועשר במיקרו פנינים המעניקים מראה עור קורן ותיקון של פגמים בעור באופן הנראה לעין. תחושת רעננות ואפקט של קלילות עוטפים את העור ומעניקים תחושה מתמשכת של נינוחות וקלילות.

מומחי לנקום פיתחו טכניקת עיסוי ייחודית, המאפשרת תוצאות מקסימאליות עם תמצית סלימיסים 360o. יש למרוח את התמצית ולעסות אותה עמוק לתוך העור בתנועות מעגליות. בסיום המריחה יש ללחוץ על מקום העיסוי עם כריות האצבעות. מומלץ לחזור על הפעולה בבוקר ובערב על עור נקי.

תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 220 ₪

ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails