יום חמישי, 10 ביוני 2010

ליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט – דאודורנט המאריך את תחושת העור החלק לאחר הסרת שיער

עור חלק בבית השחי הוא כבר מזמן לא רק עניין של היגיינה ומניעת הזעה. בית השחי, במיוחד בקיץ הישראלי, הוא חלק מאמירה של טיפוח ויופי.

סקר שערכה ליידי ספיד סטיק – מותג הדאודורנטים הנמכר ביותר בישראל, ביסס את מה שכבר ידוע – רוב גורף של הנשים בישראל (75%) מסירות שיער מבית השחי, כאשר מרבית הנשים (64%) מסירות שיער באמצעות גילוח. נשים אלה מעידות, כי הגילוח בעבורן הוא אילוץ!
נשים מודות, כי הן מרגישות נשיות סקסיות ומשוחררות כאשר בית השחי שלהן חלק משיער וכאשר גם העור, לאחר הסרת השיער, נראה ו"מרגיש" חלק. יחד עם זאת, רובן נאלצות גם להשלים עם הבעיה שנוצרת בעקבות הגילוח – עור מגורה ותחושה של עור חלק הנמוגה כעבור יום.

דפיל סטיק1

ליידי ספיד סטיק לוקחת את תפקיד הדאודורנט כמה צעדים קדימה ומשיקה פיתוח חדשני של סדרת דאודורנטים, אשר מעבר ליכולות ההגנה המושלמת, למניעת הזעה ולתחושת רעננות, הדאודורנטים מטפלים גם בעור.
LADY SPEED STICK DEPIL PROTECT ("ליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט") הוא דאודורנט המאריך את תחושת העור החלק לאחר הסרת השיער, לאורך זמן. נוסחה מהפכנית, המכילה תערובת של תמציות טבעיות, ביניהן פאפאיה, פרי הדר ותמציות זיתים, היא אשר גורמת לתחושת הנפלאה של עור חלק - תחושה המתמשכת הרבה מעבר לאפקט המיידי לאחר הסרת השיער.

הנוסחה הייחודית המכילה XANLEIN - טכנולוגייה חדשנית של ליידי ספיד סטיק מעניקה לדאודורנטים החדשים איכויות טיפוח מעבר לפונקציות ההיגייניות וליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט, הוא מעתה הפתרון האולטימטיבי, לכל אשה, לטיפוח, תחזוקה ושימור אזור בית השחי, כחלק גוף התורם לנשים הרגשה של נשיות, סקסיות, רעננות וניקיון.

מעתה- לנשים המסירות שיער בכל השיטות הקיימות, ובמיוחד אלה הנאלצות לגלח את שיער בית השחי - יש פתרון.סדרת ליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט מעצימה את תחושת העור החלק בבית השחי. מורחים יום-יום גם לאחר הסרת השיער והגילוח – והתחושה תענוג...

ליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט מוצע ב-3 מרקמים שונים להתאמה אישית:
סטיק קלאסי (30.99 ₪), רול און חדשני (26.99 ₪) וספריי קליל (29.99 ₪). הדאודורנטים ארוזים באריזות נוחות לשימוש ובעיצוב נשי מפנק ומעודן.

Depilpacks

במהלך חודש יוני (חודש ההשקה), סדרת ליידי ספיד סטיק דפיל פרוטקט תימכר במחירי היכרות ברשתות השונות.
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails