יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

S.T.DUPONT משיק בושם חדש לאשה: MISS DUPONT

בית העיצובים היוקרתיים מפריז S.T.DUPONT משיק בישראל בימים אלו את MISS DUPONT ("מיס דופון") – ניחוח חדש אולטרה-נשי וזוהר מאוד; ניחוח המיועד לנשים מודרניות ואקסצנטריות, המלאות בביטחון עצמי ותשוקה ליוקרתיות. זהו, ללא ספק, ניחוח המותיר את חותמו בצורה שלא ניתן לעמוד בפניו…

Miss Dupont Packshot 75ml

MISS DUPONT הינו ניחוח פרחוני אוריינטלי הפותח בניצוצות של אפרסק רענן, אשכולית מעקצצת וגלבנום פריך (צמח ירוק שמקורו באיראן). הלב המקסים של הבושם עוטף ואופף בניחוח מעודן של ורד וחושף אלגנטיות, תחת ליטוף מכשף של סנדלווד ושמן וטיבר. תערובת של אמבר, מאסק ווניל מרכיבים את תו הבסיס המשתהה בשובל חמים ומפתה, המלווה את הניחוח בחושניות ענוגה והופך אותו לבושם אידיאלי לשעות הערב.

כבית עיצוב הידוע באלגנטיות המאפיינת אותו, S.T. DUPONT יצר בקבוק, אשר הקווים שלו מהווים מחווה לקימוריה החושניים של האשה. הקווים הנקיים והמותן הצרה של הבקבוק, הנראה יותר כתכשיט, הם תמצית התכנון והפשטות. על קצהו של פקק המתכת חרוטה האות D – המזוהה עם המותג, שנחרטה בטכניקה בלעדית ל"דופון" בשם "גיושה" (guillouche). גוף הבקבוק עשוי זכוכית עדינה ומעוצבת, המעניקה את מלוא הבמה לנוזל האלגנטי והפודרתי שבתוכה.

אפילו אריזת הקרטון החיצונית של הבושם מהווה סמל לזוהר והצלחה, עם ההדפס המטאלי של צורת היהלום והסרט הורוד הנושא את סמל המותג עליו.

המחיר:
מיס דופון א.ד.פ. 75 מ"ל – 450 ₪
מיס דופון א.ד.פ. 50 מ"ל – 320 ₪

להשיג ברשתות הפארם, רשת המשביר לצרכן וחנויות קוסמטיקה מובחרות

תגובה 1:

  1. אהבתי את הריח יכול להיות בגלל שזה ריח לא שיגרתי ושונה מהרבה בשמים שיוצאים לאחרונה בשוק

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails