יום שני, 28 ביוני 2010

וילה VEET – להיט!

לאחר ההצלחה הגורפת מהקיץ האחרון, מותג הסרת השיער VEET יצא גם השנה בפעילות שיווקית לקהל יעד מפולח של נערות בגילאי 12-15. במסגרת הפעילות, יתארחו במשך חודשי הקיץ הקרובים מאות נערות ב-'Villa VEET', לפעילות חוויתית בנושאים מגוונים כמו: סטיילינג, טיפוח והסרת שיער.

וילה ויט 2010 צילום אלירן אביטל 031 (11) (Custom) DSCF2001

הפעם, המהלך כולו התנהל בשיתוף הרשת החברתית הפופולארית Facebook עם מעל ל- 18,000 נערות אשר הצטרפו לפעילות. בנוסף, עלה קמפיין באתרי אינטרנט נבחרים לקידום הפעילות וחשיפה נוספת לקהל היעד וכן שיתוף פעולה עם ערוץ 24, במסגרתו יזכו חלק מהבנות שנרשמו לוילה ל"מייק אובר". הפעילות נתמכת בקמפיין טלוויזיה, פעילות בלוגריות צעירות בגלאי קהל היעד של המותג ושיתופי פעולה מסחריים.

VILLA VEET היא פעילות קיץ מדליקה לבנות נוער בגלאי 12-15 במהלך חודש יוני ויולי, במסגרתו מוזמנות חבורות של בנות נוער בגלאים הנ"ל ל'וילה Veet'- וילה מעוצבת המעניקה להן חבילת חוויות ייחודית וחד פעמית. לאחר תהליך ההרשמה בעמוד הפייסבוק של הפרויקט, מתבצע תהליך שיפוט בו נבחרות הקבוצות המתמודדות על כניסה לוילה.

לצד בריכה ואטרקציות שונות, הוילה מחולקת לחדרים, כאשר כל חדר מעניק חוויה שונה לנערות: חדר האופנה ובו סטייליסטית שר תעניק שרותי סטיילינג, חדר האיפור ובו מאפרת מקצועית וקוסמטיקאית, חדר השיער ובו מעצב שיער, חדר בו יתבצע צילום אופנה של הבנות ל "בוק" וחדר הפתעה בו מפתיע את הבנות אמן אורח הנערץ עליהן (השנה אלו הן רוני סופרסטאר ומרינה קבישר). במהלך השהייה בוילה מקבלות הבנות מידע והדרכה אודות הסרת שיער בצורה נוחה, יעילה ומהירה ועל ההבדלים בין השיטות השונות להסרת שיער.

וילה ויט 2010 צילום אלירן אביטל 031 (120) (Custom) וילה ויט 2010 צילום אלירן אביטל 031 (144) (Custom) וילה ויט 2010 צילום אלירן אביטל 031 (115) (Custom)

אגב, המותג VEET השיק לאחרונה סדרת מוצרים חדשה להסרת שיער, המעושרת בתמצית שמנים ארומאטיים ובניחוח ורדים המותירים את העור רך, מועשר בלחות ובעל ניחוח עדין של ורדים, ההופכים את חווית הסרת השיער לנעימה הרבה יותר.

הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים: רצועות שעווה מוכנות לשימוש – לעור רגיל (40.99 ₪), קרם להסרת שיער לעור רגיל (38.99 ₪) וקרם בספריי להסרת שיער לעור רגיל ויבש (49.99 ₪) בפורמט חדשני, המונע את הצורך במגע יד עם הקרם. בקרם חומרים פעילים המפרקים את המבנה החלבוני של השערה ומסירים אותה - כל מה שצריך לעשות זה לרסס על העור, לחכות 3 דקות ולהסיר באמצעות הכף המצורפת למוצר.

צילום אסף פישביין

את המוצרים בסדרה החדשה ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות, ברשתות הפארם ובנק' המכירה בפריסה ארצית.

 

* צילומי "וילה Veet": אלירן אביטל.

6 תגובות:

  1. עד עכשיו לקחתם אבל בנות שבאמת צריכות למייקאובר :D

    השבמחק
  2. זה מתאים גם לגברים לפנים.במקום סכין גילוח?!

    השבמחק
  3. איך אפשר להירשם שאלוהים יעזור בשום אתר אין הרשמההההה

    השבמחק
  4. ממליצה לעקוב אחר דף הפייסבוק של VEET - כנראה שבחודש הבא תתחיל הרשמה לוילה.
    לדף הפייסבוק:
    http://www.facebook.com/veet.co.il?v=wall&sk=wall

    השבמחק
  5. אין אפשרות לשלם עבור יום כיף ביום הולדת או שזה רק לזוכות בהגרלה בקיץ?

    השבמחק
  6. אין אפשרות לשלם עבור יום כיף ביום הולדת או שזה רק לזוכות בהגרלה בקיץ?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails